KIJK MEE OP WETENSCHAPSSCHOOL OBS DE START

Open ochtend en informatieavond voor nieuwe kinderen van groep 1

Als ouder van een 3-jarige peuter staat u binnenkort voor een belangrijke keuze: welke school past het beste bij mijn kind? Om deze keuze zorgvuldig te maken denkt OBS de Start graag met u mee. Met kleinschalig en verrassend modern onderwijs in De Moer, dicht in uw buurt.

Ieder jaar is er een open ochtend en een speciale informatieavond voor ouders, die een school zoeken voor hun kleuters. U wordt via Facebook op de hoogte gehouden van de data waarop deze avond gehouden wordt.

Informatieavond

Op onze Facebookpagina vind u de actuele data.

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen en wilt u meer informatie? Bel 013 515 9377 of 0416 275 254, of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. Maak anders een afspraak met Agnes Coolen (directeur). Ze vertelt u graag alles over OBS de Start en hoe er op school gewerkt wordt.

Reactieformulier