OMRINGENDE GEMEENTEN ONTDEKKEN KLEINSCHALIG ONDERWIJS

Onderwijs in kleine groepen

OBS de Start vormt voor kinderen uit Dongen, Loon op Zand, Kaatsheuvel, maar zeker ook uit Tilburg Reeshof, een erg aantrekkelijk alternatief. Hoewel hier een grote keuze aan basisscholen is, zal een grote basisschool in uw eigen wijk misschien niet altijd uw eerste keuze zijn. Grootschalig onderwijs is tenslotte niet voor elk kind de meest passende keuze. Maak dan eens kennis met OBS de Start in het kortbij gelegen De Moer. Door de kleinschaligheid op OBS de Start wordt uw kind echt gezien en gekend. De leerkrachten kennen alle kinderen en de kinderen kennen alle leerkrachten. Dat geeft een groot gevoel van veiligheid en een enorm vertrouwen.

De Moer altijd dichtbij

Dorpskern De Moer ligt centraal ten opzichte van Tilburg Reeshof, Dongen, Kaatsheuvel en Loon op Zand. Onze school is met de auto of fiets in slechts 15 minuten te bereiken. Rust en ruimte voor uw kind om te ontwikkelen in een fijne geborgen setting ligt dus eenvoudig binnen handbereik.

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen en wilt u meer informatie? Bel 013 515 9377 of 0416 275 254, of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. Maak anders een afspraak met Agnes Coolen (directeur). Ze vertelt u graag alles over OBS de Start en hoe er op school gewerkt wordt.

Reactieformulier